Gelžmogis aka. Iron man

Dar vienas papildantis mano matytų filmų kolekciją. Nors IMDB duoda nemažai balų, o aš paprastai linkęs pasitikėti ja, buvau nustebintas – 8.4/10? Na gal geriausiu atveju septynis būtų galima duoti ir ne daugiau. Eidamas į filmą žinojau, kad jame nebus didelės filosofijos, tiesiog norėjau smagiai praleisti laiką. Nesakai, kad nepraleidau: buvo ir “bajariukų“ ir veiksmo ir daug nelogiškų dalykų. Pavyzdžiui kaip oloje , Afganistano gilumoje, galima gaminti moderniausią pasaulyje raketą? Žinoma, kam reikalingi visokie įmantrūs technologiniai žaisliukai, jei yra senas geras kalvio kūjis ir priekalas? Sukilėliai irgi neblogi – liepė gaminti raketą, o kažkaip pagamino super duper šarvus. Gerai, kad nors iš vis pastebėjo, kad ne tai gamina (nors ir paskutinę dieną). Dar jo pirmieji pagaminti šarvai. Negaliu garantuoti, tačiau aš statyčiau už žmogų šaudantį į juos su LABAI dideliu kulkosvaidžiu, o ne į esantį viduje. Na, bet visa tai suprantama – fantastinis filmas. Tačiau kam filmuoti tokias nesąmones: už durų, prisiglaudęs prie sienos slepiasi kažkoks sukilėlis/teroristas. Iš kitos pusės prieina Iron man ir įkišęs ranką pro duris apkabina sukilėlį/teroristą ir išvelka jį į gatvę su visa akmenų siena. Esmė ta, kad joks žmogus nebūtų atlaikęs tokio spaudimo ir jį būtų “perspaudę“ pusiau, o čia jis apdujęs guli vidury gatvės ir Iron man sako kaimiečiams “Jis jūsų“ (ar kažkas panašaus) ir nuskrenda. Šitas epizodas sužlugdė filmą mano akyse.

Į ši filmą galima eiti jei turit laisvo laiko ir/ar pinigų. Nieko įspūdingo, tačiau ir nėra ir visiškas šlamštas – kažkas lengvo atsipalaidavimui.

Reklama

Parašykite komentarą

