Aptarnavimas

Nors paprastai tenka susidurti tik su maisto prekių parduotuvėmis, tačiau užvakar taip supuolė, kad turėjau progą apsilankyti buitinės technikos parduotuvėse. “Nusibaigė“ skalbimo mašina. Atvykę meistrai pasakė, kad jai kaput ir reikia pirkt naują. Ką gi, pradžioj į “Senukus“. Didelė eilė skalbimo mašinų, bandom rinktis. Kas gerai, kad kainos užrašytos dideliais skaitmenimis, ne taip, kaip likęs aprašas 5-6 šriftu. Sunku perskaityt, juo labiau, kad reikia pritūpt, nes etiketės priklijuotos tokioje vietoje, kur neina normaliai perskaityti. Peržiūrėjau siūlomus modelius – tuomet į greta esantį “Topo centrą“. Mašinos sudėliotos didelėje salėje, jas galima iš visų pusių apžiūrėti, aprašai prie kiekvienos mašinos didelėmis, gerai įskaitomomis raidėmis. Kainos lygiai tokios pat. Tačiau, normaliai išsirinkti neišėjo, nes salėje stovi kokie penki konsultantai ir žiūri kaip tu renkiesi, o daugiau salėje nė vieno kito kliento. Priėjo vienas iš konsultantų“ gal galėčiau kuo padėti? – nea“ Na jis ir pradėjo sekiot visur, neatsiraukdamas toliau nė per metrą. Aš stengiuosi pabėgti, jis pasivyti. Nejauku ko tai. Visgi modelį išsirinkau “Senukuose“. Kampe stovi pagyvenęs vyriškis, nuėjau, kažko paklausiau apie skalbyklę, maloniai atsakė, dar nė neprašytas subėgiojo daugiau informacijos paieškot!

Tačiau viskas tuo nesibaigė – prakiuro arbatinis (tą pačią dieną!). Ką gi, vėl į “Senukus“ (“Topo centro“ darbo valandos jau buvo pasibaigusios ir šiaip nebesinorėjo ten eiti). Išsirinkau modelį, norėčiau, kad garantinį taloną išrašytų. Prieinu prie konsultanto, kuris atsirėmęs į stalą, rodos, svajoja:

  • Laba diena, gal būtų galima nusipirkti arbatinį?
  • Va šitas konsultantas jus aptarnaus (parodo pirštu į kitą konsultantą).
  • Ačiū

    Prieinu prie jo, sako, tuoj prieisiantis. Ir daugiau aš jo nebemačiau. Palaukiau penkiolika minučių, apžiūrėjau visą buitinės technikos skyrių, pasiunčiau “nacher“ “Senukus“‘ su visu jų aptarnavimu ir dabar virinu vandenį puode.

    Aptarnavimas priklauso nuo to, kokį konsultantą sutinki – vienas dirba puikiai, kitas išvis ne dirba. Teko pakalbėti dėl “Topo centro“ super paslaugumo, pasirodo dėl infliacijos (kurios Premjerui G. Kirkilui tikrai nėra (nebuvo ir anksčiau, tik, kad ko tais Euro kaip piniginėj neturiu, taip ir neturiu)) žmonės pradėjo atsargiau išlaidauti, ypač dėl “stambių“ pirkinių, pvz. nekilnojamas turtas, buitinė technika ir kita, todėl svarbus tampa kiekvienas klientas.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: