Automobilis bando mane nužudyti

Tai vat, šiandien apturėjau absoliučiai idiotišką įvykį. Savaitgalį pasikeičiau savo Toyotai apavą – “užmečiau naujus lietnykus: 🙂 . Šiandien  išvažiavau miestan. Važiuojant girdėjosi toks duslus dundesys ir automobilis kiek sunkiai valdės. Išlipau apžiūrėjau – lyg ir viskas iš pirmo žvilgsnio gerai. Nuvažiavau sėkmingai.

Pavakariais važinėju atgal namo ir dundesys pasidarė, toks kad toliau važiuot nebebuvo jokio noro. Apsivilkau savo žaliąją-geltonąją liemenę (tuo padarydamas aplinkinį eismą bent 70% saugesnį (juolab, kad automobilis ir šviesus 🙂 )). Apžiūrėjau, vėl lyg ir viskas gerai. Tuomet paėmiau veržliaraktį ir pradėjau tikrint ar gerai prisukti varžtai. My God! Visi ratų varžtai buvo atsilaisvinę – kai kurie buvo visiškai atsisukę – ištraukiau juos tiesiog pirštais.

Gal kas galit pasakyt kas čia buvo per nesąmonė – nes prieš tai tikrai visus varžtus gerai užveržiau ir patikrinau, tai kaip jie galėjo per pirmąją kelionę tokius vėjus pradėt daryt (ir dar visi iš karto)?

P.S. Patikrinau internete ar tikrai teisingai keičiu padangas – lyg ir taip 🙂

Reklama

9 Responses to Automobilis bando mane nužudyti

  1. grumlinas says:

    Na, jei ne pirmą kartą keiti ratus – kažkokia mistika, bet greičiausiai nepakankamai priveržei varžtus, nuleidęs awto ant žemės (jei iš viso veržei 😉 – tipiška klaida. Veržti geriausia ištraukiamu balionrakčiu – atsukimui ištrauki, kad petys būtų ilgesnis, užveržiant sustumi, kad nepervežti. Be to, dar kabant ant domkrato, rėikia varžtus užsukti praktiškai iki galo ir visus vienodai – nuleidus gali pasikreipti ratas ir varžtai neprisisuks, o po to atsileis

  2. lll says:

    tokiu atveju nuleidus nuo domkrato ir aikštelėje pasisukiojus reikia butinai dar varžtus paveržti.

    ir nebijoti prisukti ganėtinai stipriai – perveržti ratų varžtus gana sunku. jie neturi atsisukti lengvai.

  3. whiskyinc says:

    Na, kad taip ir dariau – priveržiau varžtus kiek įmanoma, kol mašina buvo ant domkrato, o nuleidęs žemyn kiek dar paveržiau (kiek leido jėgos 🙂 )

    O dėl lengvo atsisukimo, tai kiek įdomiai. Vakar garaže pertikrinau vėl visus ratus, tačiau kad ir kiek stipriai užveržčiau, tačiau varžtai vistiek atsisuka pakankamai lengvai.

  4. MariukasM says:

    Užsiminei apie naujus “lietnykus“. Tai va, kai kurie tokie ratlankiai mėgsta tik jiems skirtus varžtus. Priešingu atveju varžtai arba atsileidžia, arba nutrūksta.

  5. whiskyinc says:

    Geričiausiai MariukasM lieka teisus: susiskambinau su pardavėju, pasirodo išties reikalingi kažkoie specialūs varžtai. Nuvyksiu nusipirksiu ir žiūrėsim kas tada bus. 🙂

    Ačiū už patarimus 😉

  6. grumlinas says:

    -› lll – varžtus persukti GALIMA. Tada meistrai turi sukti juos su lenktu vamzdiniu raktu, kartais nusukdami varžtų galvutes, o tada laukia linksmybės su gręžimais. Teisingai prisukant, “per jėgą“ veržti nereikia, bent jau aš niekad nepersistengiu. O dėl atsisukimo – jei abejoji, ar gerai priveržei – ryte pereini per ratus su balionrakčiu ir pasižūri. Per kelias dienas pajausi, ar gerai prisukta.

    -> whiskyinc – neužfiksavau žodžio “lietnykai“ (shame on me), todėl pritariu MariukuiM – lietiniams tekiniams būtini varžtai su konusinėmis galvutėmis – Kibiruxu ir senieji, ir naujieji lietiniai tokiais varžtais prišriūbyti.

  7. whiskyinc says:

    Na vat, pesisukiojau visus varžtus į naujus – ryt mėginsim važiuot 🙂

  8. Kas lietnikų gamintojas?

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: