Google Buzz

Šiandien man įjungė “Google Buzz“. Tiesa pasakius dar nelabai žinau kaip kas veikia, tačiau į sekamų žmonių sarašus įtraukė kelis mano dėstytojus, kuriems te esu porą laiškų rašęs bei kitus žmones, kurių nė nesu akyse matęs. Turbūt ir mane įtrauks į jų sąrašus. Kyla klausimas: kam man reikia, kad tie visi žmonės žinotų ką aš veikiu ar ką įdomaus noriu pasidalinti?

Reklama

5 Responses to Google Buzz

  1. Eimantas says:

    Liūdna, kai žmogus su aukštuoju nesugeba ‘nesu’ parašyt be klaidos 😦

  2. vienastoks says:

    Su kontaktais tai tikra nesamonė išėjo. Aš prijungęs kelias dėžutes, tai man primetė ir studentų, ir gydytoją, ir giminaičių, ir tinklaraščių autorių – visų po truputį, bet nė vienos grupės pilnai. FAIL.

  3. petrs says:

    O kaip išmest juos visus lauk? Nes aš irgi ten gal nepasižiūrėjęs pradžioj ok paspaudžiau, ką aš seku, kas mane seka. O dabar žiūriu galiu paspaust ant kažko Unfollow, bet kaip padaryt kad manęs nefollowintų ?

  4. )`( says:

    yra opcija “block“

Parašykite komentarą

