Atlikau pilietinę pareigą, o Jūs?

Tai vat, man rinkimai pasibaigė, teliko sulaukti  rezultatų. Ačiū už komentarus, kurie man padėjo apsispręsti, ypač Ichmbch, kuris išdėstė rimtą argumentaciją. Visa mano šeima pilietiškai nuvyko į rinkimus, netgi sesuo, kuri šiuo metu gyvena Latvijoje, balsavo Lietuvos ambasadoje.

Gal man taip tik pasirodė, tačiau pradėjau abejoti rinkimų skaidrumu, nes pravažiuodamas pro rinkimų apylinkę mačiau gan įtartiną kostiumuotą asmenį (kur dabar gyvenu, žmogų su kostiumu gan retai pamatysi, tiesa pasakius išvis tokio nė kart nemačiau), kuris stovėjo kiek atokiau ir aktyviai dairėsi lyg laukdamas žmonių. Tikiuosi, kad tik pasirodė (nors labai primena pažįstamą balsų pirkimo scenarijų).

Ką gi, laukiam vakaro su preliminariais rezultatais.

5 Responses to Atlikau pilietinę pareigą, o Jūs?

  1. vienastoks says:

    Aš irgi atlikau pareigą. 🙂 Sklandžiai – niekas balsų nepirko. Kitas dalykas, kiek šeimose yra politinio vadovavimo? Į kabinas dažnai grūdasi po du ir po tris, pasakę „mes šeima“. Reikia manyti, kad tokiu atveju pats politiškai aktyviausias narys nurodo kitiems, kaip balsuoti…

  2. osam says:

    Aš ir balsavau. Nepergyvenk, ten ne balsus perka o RAIT apklausą vygdo iš išeinančių žmonių už kokią partiją jie balsavo. Aš ir ten sudalyvavau.

  3. whiskyinc says:

    Mačiau ir aš tuos “slaptus“ balsavimus 🙂

    Na, apklausos geriau, nei papirkinėjimas. Nuraminai kiek 🙂

  4. Atgalinis pranešimas: Atlikau pilietinę pareigą, o Jūs? « Whisky Inc. | Vilniaus Meras

  5. Vytenis says:

    taigi čia vilniausmeras.lt su kostiumu ėjo, ot žioplys.

Parašykite komentarą